Ambassadeurs van jouw organisatie bevelen je aan, verdedigen je bij kritiek en zijn goed voor je imago. Ze hebben veel invloed op hun omgeving. Hun mening telt.
Er zijn vele soorten ambassadeurs, zoals bijvoorbeeld BN’ers, enthousiaste klanten en medewerkers, leveranciers of influencers. 

Bij de één is er sprake van authentiek enthousiasme, bij de ander meer ‘gekocht’ enthousiasme.

Als je een groep ambassadeurs voor je organisatie hebt, kun je op verschillende manieren met ze samenwerken: hun mening uitvragen, co-creëren in het ontwikkelen van proposities en communicatie uitingen, story telling, maar ook hun belonen door het aanbieden van ‘sneak previews’, geven van erkenning en het bieden van een (online) podium.
Wil jij ook weten hoe je in 5 stappen een ambassadeursprogramma opzet?

Wil je meer weten over het creëren van ambassadeurs of het opstellen van een ambassadeurs programma? We helpen je graag! Bel of mail met Sybella (sybella@marketing-queens.nl, 06-53185141)