KONINKLIJKE SERVICES

Positionering

Is jouw merk onderscheidend genoeg? Weten jouw klanten waar  jouw organisatie voor staat?

Marketing Queens helpt je met een Sterk Merkkompas voor al je marketinginitiatieven. Je kunt  direct aan de slag.  Als dat geen succes gaat opleveren!

“Aangenaam om uit de operatie te treden en te herijken op een inspirerende plek. De wereld ligt nu aan onze voeten.” (Stichting Collectieve Verzekeringen voor bij het Ministerie van Veiligheid en Jusititie”.

In 5 stappen naar een kompas voor een uniek merk

In 5 stappen je merk laten groeien

Altijd al op zoek geweest naar een krachtig middel om voortgang, samenhang en focus in jouw team te bewaren? Succes toeval? Wij vinden van niet.

Marketing Queens helpt je om in korte tijd te komen tot een gezamenlijk Marketing Boost Plan met een heldere visie, strategieën, meetbare doelstellingen en concrete acties. Een plan dat niet in de befaamde la zal verdwijnen en het team veel energie geeft.

Vitens Drinkwaterleidingbedrijf : ‘In korte tijd hebben we een concreet, helder en meetbaar  plan gemaakt dat ons helpt onze ambities te realiseren.’

In 5 stappen een 100% werkend Marketing Boost Plan

Je propositie is je totaal aanbod naar je kerndoelgroep toe. Kortom, met welke producten/diensten en met welk aanbod ga je de markt op. Is het duidelijk voor jouw klant wat je te bieden hebt?

Heb je een aanbod dat een ‘Value proposition’ is? Of een aanbod dat je opnieuw lanceert of wil je echte innovatie neerzetten?

“Your customers are the judge, jury, and executioner of your value proposition. They will be merciless if you don’t find fit!”
― Alexander OsterwalderValue Proposition Design.

Marketing Queens helpt graag in het bepalen en aanscherpen van jouw waarde propositie voor je klanten.

Voor innovatie trajecten hanteren we de ‘Lean Startup’ waarbij we aan de hand van voorlopige waarde proposities, samen met klanten, bijschaven en toewerken naar nieuwe concepten.

In 5 stappen naar proposities met meer omzet

Customer Experience

Wil jij ook dat elke (potentiële) klant die contact opneemt met jouw organisatie eenduidige en consistente informatie ontvangt?

Dat elk contact dat jouw klant heeft relevant en zinvol voor hem of haar is; ongeacht via welk kanaal deze klant communiceert?

Marketing Queens kan jou helpen bij het ontwerpen en implementeren van een klantcontactstrategie, zodat de klant- en merkbeleving verbeterd wordt. Dit zal direct bijdragen aan tevreden en loyale klanten die jouw merk zullen aanbevelen aan anderen.

Delta Energie & Multimedia:

 ‘Jullie klantcontactstrategie is de basis geweest voor de activiteiten die wij momenteel uitvoeren om onze organisatie klantgerichter te laten werken.  Jullie hebben ons echt geïnspireerd op dit vlak, dank daarvoor!”

Maak jij al voldoende gebruik van de kracht van enthousiaste klanten  en medewerkers, je eigen Superpromoters?

40% van alle nieuwe klanten komt binnen dankzij aanbevelingen. Toch wordt er minder dan 1% van het marketing budget aan uitgegeven.…

Marketing Queens en De Kracht van Enthousiasme helpen je om jouw Superpromoters in actie te brengen!

Zilveren Kruis: ‘Superpromoters zijn een schatkist die een beetje openstaat en waaruit het goud blinkt”.

“Werken vanuit het positieve geeft zoveel meer energie!”

Weet jij hoe je je marketing doelstellingen bereikt door inzicht in de Customer Journey?

80 procent van de marketeers gelooft dat ze een superieure customer experience leveren, maar slechts acht procent van de klanten is het hiermee eens. (Bain Consulting)

Marketing Queens helpt je om samen met de betrokken afdelingen de Customer Journey te doorlopen en te verbeteren.

T-Mobile: ‘Door een goede cross-functionele samenwerking tussen de verschillende afdelingen is een mooi resultaat bereikt!”

In 5 stappen naar een impactvolle Customer Journey

Datadriven marketing

Data vormt de basis van informatie en kennis. Kan jij de juiste informatie uit je klantdata halen en daarmee de kennis opbouwen om de juiste acties te doen?

“Ware kennis bestaat erin te weten dat men niets weet.” (Socrates)

Marketing Queens helpt je om je klantdata om te vormen naar relevante informatie & kennis.

Weet jij welke klanten de hoogste waarde vertegenwoordigen? Maak je daarbij al optimaal gebruik van alle data die binnen de organisatie aanwezig is?

“Start small and make it work”  (Lisa Arthur, CMO Teradata)

Marketing Queens helpt je om de juiste inzichten uit je data te halen.

nsNS International: ‘Leuke manier om de cijfers inzichtelijk te maken. Zeer tevreden met het resultaat.’

Wat is CRM? Hoe kan je er voor zorgen dat je zo goed mogelijk communiceert met je relaties? Wat is het verschil tussen operationele en analytische CRM?

Marketing Queens helpt je met het beantwoorden van deze vragen, het bepalen van de requirements voor CRM en het zoeken naar de juiste tools.