QueensDay | Een complete aanpak in één dag.

Als je op voorsprong wilt komen, moet je razendsnel kunnen schakelen.
Zodat je snel zoveel mogelijk aandacht voor je organisatie, product of dienst krijgt of een verbeterslag maakt in je customer journey.

Aan het eind van de dag heb je dan:

  • een sterk gedragen plan
  • een heldere en haalbare wens planning
  • knopen doorgehakt, een lijst met genomen besluiten
  • duidelijke mijlpalen en opleverdata voor al je teamleden.

Het enige dat jullie daarna nog hoeven te doen is uitvoeren.

QUEENSDAY #2

Een concrete customer journey aanpak in één dag.

In één dag tijd doorlopen  we samen een klantreis en ontwikkelen we een verbeterplan dat door je complete team wordt gedragen.

Meer info? Mail sybella@marketing-queens.nl

Meer weten over QueensDay? Vrijblijvend sparren wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op met Annelies Velders.
Bel 0653290129 of stuur een mailtje naar annelies@marketing-queens.nl