• Delta Energie & Multimedia Customer Journey
    Customer experience

    “Jullie hebben ons echt geïnspireerd op dit vlak, dank daarvoor!”

    Ontwikkel drie verschillende Customer Journeys voor Delta Multimedia.

    Resultaat

    Uitgewerkte Customer Journeys: klant worden, storingen en retentie waarbij de customer experience verbeterd is.

     

  • Delta Energie & Multimedia Klantcontactstrategie
    Klantcontactstrategie

    “Jullie klantcontactstrategie is de basis voor de activiteiten die wij nu uitvoeren om onze organisatie klantgerichter te laten werken.”

    Ontwikkel een klantcontactstrategie voor Delta Multimedia.

    Resultaat

    Beschrijving gewenste klantcontactstrategie, segmentatiestrategie en kanaalstrategie.

     

     

  • Zilveren Kruis
    Superpromotor

    Superpromoters zijn een ‘schatkist die een beetje openstaat en waaruit het goud blinkt.”

    “Werken vanuit het positieve geeft zoveel meer energie”

    Kunnen Superpromoters helpen om de NPS te verbeteren?

    Resultaat

    Intern groot enthousiasme om met Superpromoters te werken en concreet Superpromoter activatieplan.

    Aanpak

    Online identifcatie van Superpromoters, deep dive interviews, Superpromoter Game, Superpromoter Meet & Greets, intern promotieplan, multidisciplinaire sessies om activatieplan en prioriteiten te bepalen

  • NS International
    Data Marketing

    ‘Leuke manier om de cijfers inzichtelijk te maken. Zeer tevreden met het resultaat.

    Kerncijfers op klantniveau voor Marketing & Management inzichtelijk maken.

    Resultaat

    Periodieke dashboards met inzichten in klantgedrag nu en in het verleden.